خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2024-01-08

۱ بازديد

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

فروش امتیاز بانک رسالت در کلیشاد و سودرجان استان اصفهان
مبلغ امتیاز : 109 میلیون تومان
شهر : کلیشاد و سودرجان
کارمزد : 2 درصد
اقساط : 21 ماه
نحوه معامله : توافقی
جهت خرید امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت



تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان

از زمان خرید امتیاز وام تا لحظه دریافت وام حدودن ۱۰ روز زمانبر خواهد بود.
بانک قرض&;الحسنه مهرایران برای تامین مایحتاج ازدواج جوانان، به پرداخت تسهیلات با کارمزد چهاردرصد اقدام کرده است. پرداخت این تسهیلات منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی از سایر بانک&;ها را نداشته و متقاضیان می&;توانند همزمان از این تسهیلات استفاده کنند. سقف تسهیلات ۴۰ میلیون تومان است که برای بهره&;مندی از این وام، باید حداقل یکسال میانگین سپرده&;گذاری کسب شود. برای مثال، مشتری می&;تواند در صورت استطاعت مالی، با افتتاح سپرده پیوند یکم مهر و تودیع یکجای مبلغ ۳۲ میلیون تومان به مدت یکسال، از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۳۶ ماه پس از یکسال بهره&;مند شود.
وام و تسهیلات اعتبار در حساب جاری
مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب بالاتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی کوتاه تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۳ الی ۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.
در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران مبادرت به تنظیم ضرایب امتیازی با توجه به مدت انتظار هریک از مشتریان بمنظور اولویت بندی در اعطای تسهیلات نموده است که با توجه به امتیاز مشتری بموجب میانگین حاصله در حساب، مبلغ تسهیلات قابل استفاده و میزان اقساط ماهانه، در قسمت راهنمای مشتریان قابل مشاهده می باشد .&;
مشتری بانک که در حال حاضر دارای وام فعال به میزان ۲۰میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه می باشد و متقاضی شرکت در طرح تداوم مهر بانک است، در صورت واریز مبلغ مستمر ماهیانه ۴۱۱.۰۰۰ تومان به مدت ۳۶ ماه به همراه اقساط تسهیلات فعلی ، می تواند پس از اتمام واریز مبالغ مستمر ماهیانه و تسویه تسهیلات قبلی، از ۲۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۴۸ ماهه با کارمزد ۴ % بهره مند شود.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.